سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که حق کسى را گزارد که حقش را به جا نیارد ، به بندگى او اعتراف دارد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :6
کل بازدید :2232
تعداد کل یاداشته ها : 11
103/2/9
6:28 ص

خدمات مجالس

خدمات مجالس بهمن در طول سالهای گذشته همواره در جهت پیشرفت و ارتقاء سطح خدمات خود و منطبق کردن آن با آخرین دیزاین های روز دنیا و آخرین مدهای مورد استفاده در کشور گام برداشته است.خدمات مجالس بهمن با بهره گیری از آخرین متدها در زمینه ارائه خدمات مجالس با تمام توان سعی نموده است تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

خدمات مجالس بهمن انتخابی صحیح

موسسه تشریفات مجالس و خدمات مجالس بهمن به اتکای سالیان دراز فعالیت در جوزه تشریفات مجالس و دسترسی به تعداد زیاد باغ عروسی و تالارهای لوکس تهران و اطراف تهران انتخابی صحیح برای برگزاری مراسم عروسی شما و آغاز زندگی مشترک شماست. موسسه خدمات مجال تشریفات بهمن با مدیریت آقای امید قطبی آماده ارائه مشاوره در خصوص جزییات خدمات مجالس شماست.

خدمات مجالس بهمن با تجربه برگزاری مجالس رویایی

پیشنهاد میکنیم حتما از باغ های ما بازدید کنید. هم اکنون باغ روما، باغ موناکو و باغ گیلاس آماده پذیرایی از جشن ها و مراسم عروسی شماست. برای بازدید از باغ های لوکس تشریفات بهمن کافی است با ما با شماره های 09125704931 و 88385380 آقای قطبی تماس بگیرید. ما در تشریفات مجالس بهمن بهترین انتخاب ها را برای شما مهیا خواهیم کرد.

منوهای متنوع تشریفات مجالس بهمن این امکان را برای مشتریان فراهم میکند تا با هر سطح توان اقتصادی بتوانند شبی زیبا برای خود و میهمانانشان رقم بزنند. برای اطلاع از منوها و قیمت های هر منو میتوانید با ما تماس بگیرید. همچنین انواع خدمات گل آرایی، جایگاه عروس و داماد، ماشین عروس، لباس عروس، آرایشگاه و … نیز به صورت منوهای متنوع به مشتریان تشریفات بهمن عرضه میشود. خدمات مجالس بهمن با آرزوی شبی زیبا برای شکا و میهمانانتان آرزومند است بتواند خدماتی در خور شان شما ارائه کرده و رضایت شما را جلب کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم در جلسه ای حضوری ضمن شنیدن نیازمندی های شما پیشنهادات خود را ارائه نماییم.

برای دیدن سایر خدات ما میتوانید به دیگر بخش های این وب سایت تشریفات بهمن سر بزنید.

 


  

ماشین سازی و قالب سازی مبتکران نصر با 15 سال سابقه در زمینه صنعت و هفت سال سابقه در ساخت و تولید انواع ماشین آلات خط تولید فیلتر هوا و دستگاه های خط تولید فیلتر هوای انواع خودروهای داخلی و خارجی

طراحی اولین گام در پروسه ساخت قالب می باشد. مهندسین طراح در این شرکت ابتدا قطعه نهایی را با استفاده از نرم افزارهایی چون CATIA و Solidwork به صورت سه بعدی طراحی می کنند سپس مواردی چون انقباض ،جای تراش،شیب ها،ابعاد سر ماهیچه ها و محل قرار گرفتن سوراخ های ونت و پران به انضمام تمام مواردی که سبب می شود قطعه نهایی با کیفیت بالا و بدون پلیسه تولید شود را به آن اضافه می کنند. در نهایت این مدل سه بعدی مبنای فرآیند ماشینکاری برای دستگاهCNC قرار می گیرد.


شعار همیشگی ما :

دقت، کیفیت، مشتری مداری و حسن شهرت می باشد.

جهت مشاوره و اخذ اطلاعات در مورد سفارشات ساخت قطعه مورد نظرتان مبنی بر طراحی اولیه ، نمونه سازی اولیه ، برآورد هزینه ساخت ومدت زمان ساخت ، عکس از ابعاد مختلف قطعه کار یا نمونه موجود و یا نقشه فنی ازقطعه تولیدی را با فرمت عکس تهیه و در وتلگرام روی شماره 09120296249 ارسال سپس تماس حاصل فرمایید.

با مدیریت جناب آقای نصرتی

و من الله توفیق
<a href="http://mnfilter.ir"  target="_blank" >ماشین آلات خط تولید فیلتر هوا | دستگاه های خط تولید فیلتر هوا|مبتکران نصر</a>


  
  

تشریفات عروسی خدمات مجالس اسپادانا

تشریفات عروسی و خدمات عروسی خود را به اسپادانا بسپارید و با خیالی آسوده به یک شب رویایی فکر کنید.

تجربه نشان داده:

غالباً استرسها و هیجانات ناشی از داشتن یک مراسم مجلل و با شکوه باعث عجله در تصمیم گیری و سپردن این امر خطیر به اشخاص و یا موسساتی میشود که شاید قابلیت و توان اجرای یک مراسم آبرومندانه در حد انتظار و خواسته های میزبانان عزیز را نداشته باشند. لذا عقد قرارداد و سپردن این خصوص به یک موسسه توانمند و متعهد در اجرا نیازمند دقت و تامل بسیار می باشد.

موسسه تشریفات و خدمات مجالس اسپادانا به مدیریت مهندس بی باک با بیش از 14 سال سابقه درخشان در زمینه تشریفات مجالس مفتخر است در یک شب به یاد ماندنی میزبان شما سروران گرامی باشد.

یک شب ایده آل را برای خود و مهامانان عزیزتان رقم بزنید.

برای اطلاع از خدمات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 


96/2/3::: 9:17 ص
نظر()