سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل، دفتر اندیشه است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :1
کل بازدید :2228
تعداد کل یاداشته ها : 11
103/2/8
10:53 ع

انتخاب باغ عروسی خود را به تشریفات بهمن بسپارید

انتخاب باغ عروسی خود را به تشریفات مجالس بهمن بسپارید تا شبی بی همتا را پیش روی خود ببینید. انتخاب باغ عروسی با توجه به سلیقه، بودجه، تعداد میهمان و موقعیت مکانی مناسب یکی از عوامل بسیار موثر در برگزاری یک مجلس عروسی است که در خدمات مجالس بهمن با ارائه مشاوره، بهترین پیشنهاد ها برای انتخاب باغ عروسی در اختیار شما قرار خواهد گرفت . تخفیف 50 % الی 70 % ورودی باغ تالارها در فصل زمستان و ایام و نوروزانتخاب باغ عروسی خود را به تشریفات بهمن بسپارید تا دامنه گسترده ای از پیشنهاد ها را پیش روی خود ببینید.

تشریفات مجالس  بهمن ضمن در اختیار داشتن باغ اختصاصی، به دلیل همکاری گسترده با بیش از 50 مورد باغ و سالن دیگر شرایطی را برای شما فراهم می کند تا گزینه های متعددی مناسب با سلیقه و بودجه خود برای انتخاب مکان برگزاری مراسم عروسی در اختیار داشته باشید.

در این بخش میتوانید منوی غذایی دلخواه خدمات را با در نظر گرفتن سلیقه و بودجه انتجاب نمایید.لازم به ذکر است طبخ غذاها در آشپزخانه اختصاصی تشریفات بهمن با باغ عروسی استفاده از مواد درجه یک از جمله برنج 100 % ایرانی،مرغ و گوشت گوسفندی تازه خدمات مجالس انجام می گیرد.

پس از انتخاب باغ عروسی

پس از انتخاب باغ عروسی منوی غذایی برای تکمیل شدن خدمات مجالس روند باغ عروسی پذیرایی از میهمان نیاز به مواردی مانند: عروسی و شربت و ….

در بخش پذیرایی باغ عروسی دارید انتخاب سرویس پذیرایی و نوع چیدمان که عواملی مانند سلیقه، قیمت و داشتن هارمونی با مکنان برگزای مراسم در آن موثر است تاثیر به سزایی در کیفیت برگزاری خدمات مجالس دارد.

در عکسهای آورده شده در این قسمت شما با انواع سرویس پذیرایی و میز و صندلی و چیدمان آشنا می شوید. تشریفات ثمین ضمن مجالس باغ عروسی در اختیار داشتن باغ اختصاصی عروسی ، به دلیل همکاری خدمات مجالس با بیش از 70 مورد باغ و تشریفات عروسی دیگر شرایطی را برای شما فراهم میکند تا گزینه های متعددی مناسب با سلیقه و بودجه خود برای انتخاب خدمات مجالس داشته باشید تجلی و شکوه مجلس خود را با انتخاب باغ عروسی جایگاهی زیبا دوچندان کنید همواره گل آرایی یکی از شاخصه های مهم برای تجلی دادان به مجالس و فراهم نمودن فضایی زیبا و دلنشین برای پذیرایی از میهمانان است.

از آنجایی که عمده فعالیت تشریفات بهمن در خدمات مجالس برگزاری مجالس عروسی میباشد لذا در این بخش تصاویری از گل آرایی مجالس عروسی تقدیم باغ عروسی حضورتان می گردد. برای زیبایی بخشیدن بیشتر و رویایی مجایس نمودن باغ عروسی فضای برگزاری مجلس شمع ارایی یکی از اصلی ترین مواردیست که در تشریفات بهمن جزء هدایای منوء باغ عروسی انتخابی می باشد مراسم آتش بازی جزء هیجان انگیز ترین و باشکوه ترین بخشها می باشد که در 4 مرحله (ورودی ، کیک ، شام و تانگو) قابل باغ عروسی اجراست و در تشریفات بهمن جزء خدمات مجالس منوی انتخابی می باشد.